Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Reseguide: SUNNY BEACH

Postat av partykatt1 den 17 Mars 2008, 21:10
28 kommentarer · 369 träffar
Tjena igen.

Senast jag berättade om mina äventyr på ayia napa så blev det lagom jäkla uppskattat, så jag ska dra min version av sunnybeach. Så föhoppningsvis blir eran semester där den bästa möjliga efter denna riktigt jävla bra tråd.

Precis som cypern i allmänhet är bulgarien lika jävla sunket gånger 15 när man väl anländer. Man ser sargade bilar överallt, man blir på dåligt humör också när man ser hur jävla dåligt landet tas om hand.

Men inte fan är vi där för att tycka synd om folket som äter bulgur varje dag!!! Nejfan, vi är här för att festa och bara ha roligt, och det är nämligen det jag kommer lägga störst tyngdpunkt på i denna reseguide..

Om jag får göra ett avdömning om vad det är för folk som åker till sunnybeach så är det främst människor som vill släppa alla hämningar och bara slippa allt tjat hemma, helt enkelt festa loss och ha det riktigt jävla skoj, och då är platsen, tjaaa.. Helt okej rekommenderad.

---> KLUBBARNA (Drar bara dom jag var på)

** CLUB ORANGE** : Där var jag en liten jävla stund, för jag bodde på ett hotell som var beläget nästan som kuken är från den vänstra bröstvårtan, dvs riktigt långt borta.

Klubben i sig var lagom stor (1 våning) vad jag minns, hit tog vi en cykeltaxi som försökte få oss på villovägar, men jag skrek att han skulle hålla sig till gatan, och visst fan gjorde bulgaren det. Rapp ska han ha för det!

Klubben i sig var väl ingen höjdare om man jämnför med förväntningarna man hade. Det fanns en och annan bulgar där och klubben är inte och rekommendera.

Det enda positiva var att jag raggade upp en milf (ja, en 47~ åring) men min gode vän var arg så han ville därifrån. Där rök min chans till att sätta på en gammelgädda.

** LAZUR **: Detta är väl den mest kända baren/utestället i hela soliga fattigstranden. Kort och gott, för mycket folk, för många våningar, labyrintaktigt om man druckit för jäkla mycket finnesoppa.

Massa bulgariska partillejohnnys där och vakterna tar i med hårdhandskarna om man är alldeles för mycket på trycket samt gör nåt dom inte gillar.

Drinkutbudet är begränsat och om man tycker att en speciell drink är god, så ska man inte beställa den här, för då spyr man av äckligheten.

Lazur brukar hålla skandinaviska slampfester med mycket mycket mycket drag.

Visst är det MYCKET tjejer där och inga bulgarer. Men blev ändå inte mycket tryck. Man blev lovad gratis bar, sjukt jävla röj samt fler saker.

Vad fick man?

En äcklig kille som sprang runt med en rabiesvattenpistol och sköt vatten i munnen på en när man ville ha sprit. vatten kan jag fan dricka hemma.. stor besvikelse.

Och gratisbaren? Skrattretande, men vad förväntar man sig på en charterresa. Vattenutblandat skitsprit.

Drack nog en 30 stycken sex on the beach på en halvtimme, kände ingen berusning alls.

** CLUB XL **: Enligt min bedömning så var denna klubb bäst, där jag hittade flest pumor samt att det var varierat folk, så ville man för kvällen ha lite rosa taco så gick det för sig. Ville man ha grov macka kunde man få det också.

Det jag gillade mest på stället var tillgängligheten på allt och utformningen.

Dvs, över baren så stod dom mest slampiga tjejerna utan kläder och dansade. Aldrig lång kö vid barerna, och schysst musik och dansgolv.

Visst var det bulgarer där och så, men det får man räkna med överallt.

** Frankys **: Detta ställe är ett litet ställe värt och nämna då det alltid var vad man gjorde det till, iofs är det fan alltid så. Men vi lyckades röja där riktigt hårt varje gång.

Garanterat rolig förförfest här.

** Grabbarna bus **: Riktigt överskattat ställe med "mycket skandinavier". Riktigt sunket skitställe med vanliga svenssons som spelar fulla och dansar på 1 kvm's discoyta.

Grabbarna bus borde heta "Grabbarna ta bus(sen) hem"

--\\\\\\\\m/____ oO____\\\\\\\\m/--

Ni som säger att jag glömt nåt ställe så var verkligen dessa de enda värda och nämna och prata om. Så ni som vill dra era historier om de andra kan helt enkelt kamma mattan.

____ÅLDER_____

Sunnybeach riktar sig till 15 och uppåt, finns verkligen folk enda från 15 år och uppåt och det är väl bara att acceptera att man kan få hem en moppeflicka/pojk om man inte är aktsam med åldern.

Inga åldersgränser existerar och du får göra vad fan du vill oavsett ålder..

__PRISER__

Priserna varierar, och bulgarien är relativt känt för att vara billigt, så vad fan. Spotta i handen och ta fram dom tunga sedlarna.

Bacardi Breezer: 15 kr ~ (Butik)

Inhemsk öl: 4 kr ~ (Butik)

2 liter inhemsk öl: 20 kr ~ (Butik)

1 corona: 19 kr ~ (Butik)

1L inhemsk vodka: 25-40 kr~ (Butik)

1 Champagne, riktigt sunken sådan, men champagne ska sprutas: 15-30 kr ~ (Butik)

Så visst fan tjänar man och köpa inhemskt djungelvatten på burk.

Maten är faktiskt relativt dyr om man ska äta medelklassigt. Värt och nämna om maten är att oavsett var du äter smakar det ingenting + att vad du än köper så får du pommes till..

Och detta är dagens sanning, faktist varje dags sanning. Vi testade en mexikansk restaurang, åt ett par pepperonis utan problem, hade man gjort samma i sverige hade man kunnat dricka toavatten bara för att skölja den starka smaken.

Det _BILLIGASTE_ och mest _ÄTBARA_ samt _GODA_ är faktist dom riktigt ohygieniska CHICKEN KEBAB som finns vid varje hörn. Man hör så mycket skit om att man blir matförgiftad osv osv osv osv osv. Visst om man är känslig men för fan...

25 kr för att bli riktigt mätt och gilla maten är bra och billigt i mitt tycke.

-->> INVÅNARE, RYKTEN

Är charterresor värda pengarna?

44 personer har röstat

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..