Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumpa eller inte?

Postat av debbiethornberry1337 den 17 Mars 2008, 18:03
59 kommentarer · 227 träffar
Tja.

Jag älskar min tjej, vi har vart tillsammans i snart 5 månader. (Och innan det har vi vart tillsammans typ 1 månad, men ja dissa henne.. men hitta tilblaks till henne ett halvår senare)

hur som helst, för över ett årsen var hon en liten fjortis och gjorde 2 misstag som JAG (och hon ofc) mår dåligt över. Jag kan inte släppa det, mår dåligt och tänker på det varje dag och har gjrot det under hela tiden jag var tillsammans med henne. Dock efter den tiden jag dissa henne och fick en ny tjej, så tänkte jag ju inte på det och var lycklig och allt de där.

Men iaf, nu har vi ju vart tmsans under 5 månader och har tänkt på det varje dag under odm här 5 månaderna och mår dåligt när ja börjar tänka på det.. gör ont i hjärtat liksom.. kan börja tänka på de när som helst, oftast på kvälalr när ja ksa sova och kan vakna upp på nätterna så blir det de första ja börjar tänka på, så kan aj inte somna om på ett tag för blir så pigg.

Och ja tror inte jag komemr kunna släppa det här.. visst ja mår mkt mindre sämre när aj börjar tänka på det nu mot för längesen. men ändå, kmr aldrig kunna bli verkligen lycklig med henne pga detta.

så tkr ni ja ska fortsätta kämpa eller dumpa?
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..