Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumma polare!

Postat av VevarN den 15 Mars 2008, 19:51
17 kommentarer · 68 träffar
Jag behöver nu hjälp av er nu! de är så att jag har mytat endel nu på fragbite vilket några av mina polare stör sig på. Så igår så fick jag ett straff för de >.< fattar inte varför eftersom att jag inte har gjort nått som hoppar på dem.
Aja så här äre. Vi hade haft en tv - spels kväll hemma hos mig då vi spelade lite guitar hero 3. Allt gick bra osv, men dagen efter så så råkade ja ut för deras spratt. jag hade lite juice stod kvar i kylen som jag tog till mina mackor på morgonen. seg som jag var så tog ja bara ett sugrör och stoppade ner i tillbringaren. Sen när juicen började nå mot sitt slut så ser jag nått ligger på botten av tillbringaren. De är ett inplastat foto på mina kompisar som ollar i min juice!
Så nu behöver jag tips på vad jag kan göra för att ge tillbaka! nått riktigt jävla sjukt ska de vara

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..