Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumpade min tjej

Postat av huvudskadaN den 15 Mars 2008, 02:00
182 kommentarer · 212 träffar
Hej alla mina vänner!

Skulle gå på bio med min tjej förut, har ju inte varit så lyckat på sistone. Tänkte att detta var en bättre idé än att käka middag tillsammans, blir ju bara fel hela tiden.

Vi möttes utanför salongen och vi kramade varandra och kysstes. Vi begav oss sedan in för att se vilka filmer som gick, tog rätt lång tid på oss vilken film vi skulle se. Vi var inte sams om vilken film vi skulle se, hon ville se Sweeney Todd men jag ville se 10000 BC, som för övrigt har premiär idag. Hon tjatade ännu mer om att vi skulle se den, sen tröttna jag och sa "Tig kvinna", vi ska se den jag vill!

Sen gick hon med på att se den. Vi köpte sedan biljetterna, jag sa att hon skulle betala för båda och att jag skulle köpa snacks sen till oss. Hon blev helt sur och tyckte inte det var rättvist, men jag sa att det inte alls var orättvist.

När jag skulle köpa snacks, så tog vi var sin av den största snacksen, jag sour cream och hon bacon så vi kunde turas om lite, till det var sin dricka också.

När jag gick till disken och skulle betala, så sa hon i kassan: "Det blir 120kr?"

Vad i helvete, tänker jag.

Men jag plockar upp min plånbok, då ser jag att jag bara har 100kr.

Säger "Shit också har bara 100 kr."

Innan jag hann fråga min tjej om hon hade 20 kr, så sa hon i kassan "Men jag bjuder på det, för att du är så söt!"

Då säger jag "Åh tack, tycker du verkligen det? Du är också söt!", och ger henne ett leende.

Kollar på min tjej, och hon ser inte speciellt glad ut. Tänkte reta upp henne ännu mer, så jag frågade om jag kunde få hennes nummer hon i kassan. Vilket jag också fick.

Från början var det tänkt som ett skämt, men jag fattade att det var allvar sen, jag började gilla tjejen i kassan, hon verkade trevlig och var väldigt söt, hon kanske var nåt att satsa på istället.

Då sa jag till min tjej "Jag gör slut med dig."

Min tjej vänder bara ryggen då och går iväg. Det slutar med att jag säger till hon i kassan att jag ringer/smsar henne senare ikväll eller imorgon. Sen går jag och kollar på filmen själv.

Tycker ni jag gjorde rätt? Har ni dumpat er tjej på ett taskigt sätt eller blivit dumpade på ett svinigt sätt? Dela med er

Mvh, HuvudskadaN.
Föregående tråd
Nästa tråd

182 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 182 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..