Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moderkort

Postat av adroo den 14 Mars 2008, 14:49
1 kommentarer · 21 träffar
Tjuu, om jag kopplar in skärmen till datorn så står det på skärmen "no-signal" då tänkte jag först att skärmen gått sönder men ikke, det funkade inte med den andra skärmen heller då tänkte jag om det var grafikkortet som glappade elller gått sönder så jag bytte ut och testade men får samma då "no-signal" datorn går igång som vanligt och inget speciellt förutom att jag inte får någon bild.Är det moderkortet som har krashat eller bara ingången till grafikkortet i moderkortet? Någonting man kanske kan göra annat för att kolla vad som har hänt?Vad jag har fattat att moderkortet gör är att den styr alla kort i datorn, så om den nu är sönder så skulle la inte ens datorn starta upp? Någon som kanske har haft samma problem eller kanske vet någon annan som har haft samma problem? Hjälp uppskattas.

Känns så jävla tråkigt att lämna in den på HP. Dom är ju inte direkt kända för att vara snabba.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..