Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannarna har fått frispel

Postat av zrC.fi den 13 Mars 2008, 18:26
51 kommentarer · 194 träffar
Ok, min granner verkar helt psykopatiska.

Jag satt och skapade lite hardstyle-musik i fruityloops med relativt normal volym, inte sjukligt högt men säkert kan basen ha kunnat leta sig igenom väggarna.

Nåja efter en stund så hör jag att det är något annat i bakgrunden så jag stänger av, då hör jag hur grannarna har igång sin stereo på megahög volymen så jag sitter och lyssnar en stund, sedan så börjar dom hacka i taket(mitt golv alltså) och höjjer volymen ännu mera och sjunger och skriker.

Jag har sett dom i trappuppgången och dom är cirkus 30 år gammla. Är detta ett moget beteénde?

Jag menar om dom tycker jag har för högvolym så kan dom väl plinga på istället och säga det. Nu tänker jag definitivt inte sänka volymen för dom där kräken. Fega as och dom lämnade in ett klagomål första veckan vi bodde här angående våran volym utan att konfrontera oss först. Men nu inser man att dom är psykopatiska suckers som borde få hjälp. Sitter med ett flin på mina läppar för detta krig är inte över... Grannfejden nästa någon?

Nåja för att skapa disskussion, Har era grannar fått frispel någongång?

Psykopatiska grannar är

93 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..