Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gubben i parken :S

Postat av hejloppan den 10 Mars 2008, 23:16
12 kommentarer · 142 träffar
Tjena Fragbitare. Var med om en mycket egendomlig händelse i lördagsnatt när jag varit ute och festat. Skulle gå hem genom staden vill 2slaget och var hyffsat packad. Eftersom jag ville snabbt hem och sova velade jag mellan att ta den snabba vägen genom den mörka stadsparken eller ta den långsamma vägen genom hela staden som skulle ta runt 10 minuter extra. Full som jag var tog jag tillslut parken och tände en cigarett för att lugna mig inför the walk in the park ;)

Lyssnar på min iPod men plötsligt hör jag ett ljud från en buske. Fram kommer en liten gubbe typ 1,70 lång och börjar knäppa massa bilder på mig med en gammal kamera (ingen digital kamera detta var en äldre modell). Jag börjar fan undra vad han håller på med :S Står still och kollar på han ett tag och sedan ser jag att han har något annat i den andra handen och det blänkte.. han visade tydligt kniven han hade i handen. Han bad mig följa med en bit bort och vad skulle jag göra jag hade en kniv 30 cm från bröstet liksom.

Han tog mig till ett inringat buskage sen loskade han på marken medans han sa åt mig att slicka upp det. Jag hade ju såklart inget val och det smakade ju skitvidrigt :( Han knäppte ett foto av det hela och kutade snabbt bort bakom några buskar och jag sprang allt vad jag kunde hem

Nu undrar jag hurfan ska jag anmäla detta brottet? Har typ inte många signalament alls på mannen kommer bara ihåg hans ungefärliga längd och ansiktet var jag nästan för full för att komma ihåg.. vågar man kanske dra till parken nån kväll med polarna för att se om han hänger där varenda kväll?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..