Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska man tolka ens död?

Postat av DigitalNinja den 13 September 2004, 22:01
169 kommentarer · 54 träffar
Jag fick nyss reda på att en av mina bästa kompisar James Waite har blivit mördad.

Han var på en grillfest med några av sina kompisar jag kunde tyvärr inte följa med. Sen vid 21:00 tiden så kommer det ett gäng invandrare och då börjar helvetet.

James hade blivit misshandlad för två veckor sen av några invandrare för att han inte hade cigg. Sen när han var nere på marken och nästan förblödde så sa en av invandrarna det är inte över än.. Så det kanske var dom som tog död på min bästa kompis? Just nu håller dom en 16 åring anhållen om det är han som är mördaren då vet jag inte vad jag gör..

Hur kunde detta ske? Min bästa kompis har aldrig skadat någon i hela sitt liv och så blir han knivhuggen till döds med en kniv rakt in i hans godhjärtade hjärta ibland förstår jag mig inte på människor..hur man kan göra någonting så fruktansvärt?

jag ville bara ha någon att berätta det här till..

169 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 169 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..