Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rädd för inbrott?

Postat av huvudskadaN den 8 Mars 2008, 00:07
29 kommentarer · 159 träffar
Det har plingat på min dörr flera gånger förut, och även några till gånger för en liten stund sedan, blev jätte rädd och vågade inte öppna, för jag är ensam hemma, har bara på mig pyjamas också.

Min mamma glömde sina nycklar förut, men jag är inte säker på att det är hon. För hon sa inte ifall hon skulle komma hem eller inte.

Vad ska jag göra ifall det ringer på igen? Ska jag typ ringa polisen eller klara upp detta på egen hand? Har basebollträ och lite köksredskap, ska jag typ gömma mig och hoppa fram framför personen och slå till direkt, eller det kanske inte räknas som självförsvar?

edit:

Shit, det ringde på igen... Och denna gången tog jag modet och gick mot dörren, öppnade kvickt och utan att se för det gick så fort, så gav jag personen en rak höger. Det visade sig att det var min mamma, nu har hon en tand mindre. Hon ligger på sitt rum i sin säng nu med isbitar och en handduk, vågar inte gå till henne. Tror ni hon förlåter mig? Skäms verkligen frukansvärt

Vad hade ni gjort i min situation?
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..