Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Uppgradera Dator Hjälp!!

Postat av FXspot den 7 Mars 2008, 00:13
8 kommentarer · 162 träffar
Hejsan FB. Jag har haft samma gamla dator i evigheter och känner att det kanske vore dags att uppgradera lite. Man kan säga att jag är totalt efterbliven då det gäller modern Gaming. Men som sagt, till slut blir man som man umgås och vissa intressen sammanvävs;)

Hur som helst, jag vet att min dator pallar spel som cs source och wow, vilka tragiskt nog är dom enda man kunnat underhålla sig med ibland under vardagskvällarna.

Känner att jag vill hänga på alla er andra nu, och utvecklas i takt med samhällets vida Gamingbransch:P Så vad jag undrar över är vad jag ska köpa hem till min dator och uppgradera ? Eller ska jag skrota hela skiten och köpa ny ?

Här är lite nödvändig Systeminformation ni kanske behöver:

-Operativsystem: Microsoft Windows XP Home edition (5.1, build 2600)

-Tillverkare: Fujitsu Siemens

-Systemmodell: MS-6567V2

-BIOS: Version 1.00

-Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz

-Minne: 512MB RAM

-DirectX-version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

-Grafikkort: NVIDIA Geforce4 Ti 4200

-Ljud: SB Audigy Audio [D000]

Det var väll det viktigaste ? Jag vill som sagt få uppleva alla de nya grafik spelen såsom Crysis, Hellgate London, Cod4 osv osv. Även det gamla Obilivion. Själv tror jag att det är Grafikkortet som är riktigt out of date. Så vad ska jag skaffa ?

Go easy on me, detta är verkligen inte min hemma arena. Det är därför jag frågar er. Tack på förhand! //blades
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..