1
Guitar hero diskussion
Postat av Z3R4X0N3^ den 4 Mars 2008, 17:11
18 kommentarer · 153 träffar
Hej kom nyss hem från skolan och på sissta lektionen hade jag och min klass en diskussion om Guitar Hero 3. Det var ungefär alla mot mig men iaf så snacka några andra om gh och då hoppade jag in i diskussion och sa att jag nästan klarat ut det och då började det,
-Jag: Jag har snart klarat ut det.
-Han: Vadå? har du gh?
-Jag: Ja jag har tankat hem det till datorn.
-Han: Har du gitarr och grejjer då?
-Jag: Nej jag spelar med tangentbordet.
-Han: Ja men då spelar ju du inte guitar hero om du inte har en gitarr som du spelar med.
-Jag: klart som fan jag spelar gh fasst jag inte spelar med gitarr.
Och efter det fick jag på mig nästan alla från klassen och dom sa att det inte guitar hero om jag inte spelar med gitarr.
Sen käftade jag emot och så fortsatte det i säkert 30 minuter...
Men visst fan spelar jag Guitar Hero även fasst jag spelar med tangentbordet? liksom jag kan hålla med att det inte blir samma känsla och sånt som med gitarr MEN jag spelar ju fortfarande Guitar Hero? Har jag inte rätt?
-Jag: Jag har snart klarat ut det.
-Han: Vadå? har du gh?
-Jag: Ja jag har tankat hem det till datorn.
-Han: Har du gitarr och grejjer då?
-Jag: Nej jag spelar med tangentbordet.
-Han: Ja men då spelar ju du inte guitar hero om du inte har en gitarr som du spelar med.
-Jag: klart som fan jag spelar gh fasst jag inte spelar med gitarr.
Och efter det fick jag på mig nästan alla från klassen och dom sa att det inte guitar hero om jag inte spelar med gitarr.
Sen käftade jag emot och så fortsatte det i säkert 30 minuter...
Men visst fan spelar jag Guitar Hero även fasst jag spelar med tangentbordet? liksom jag kan hålla med att det inte blir samma känsla och sånt som med gitarr MEN jag spelar ju fortfarande Guitar Hero? Har jag inte rätt?