Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

drömtjej

Postat av S8aN den 4 Mars 2008, 08:43
46 kommentarer · 67 träffar
Hej. inatt drömde jag att ja blev ihop med en assnygg tjej ( sett bloodymary filmen som hon blir inlåst i en kista de e mary när hon va ung elr hon såg ut så men hon va svensk o typ 14 i min dröm).

Iallafall så gjorde vi slut 1 gång blev ihop gjorde slut igen sen va de lite mys oså (inget knull !).

Iallafall hade vi gjort slut och jag skulle sticka från stället vi vad vid min morsa sa att jag och min låtsasbror (15 år) skulle dra hem me bilen så han satt i framsätet jag i baksätet dock ingen som körde men bilen gick fint på motorvägen endå=S.

Vi pratade och så sa jag . jag är typ i hop med henne nu. då sa han. nä hon lurade ju dig bara typ för att kunna träffa sina kompisar=S? då sa jag. aa just de då vid slutet (när vi skulle hem)...

Vaknade va jävlig deprimerad(jag kan bli de när man vaknar efter en bra dröm man tänker ju på att man aldrig kommer att träffa henne igen).

Iallafall så somnade jag om fick nån location va hon brukade va stog där o väntade (vi ett cafe typ) drack nån dricka i ett cola glas hon och sin kompis gick förbi och stannade jag skulle se cool ut ´svingade cola glaset och de flög in i cafeet o drog ner typ mjölk och en tårta jag stack åt ett håll dom åt ett annat... efter lite andra grejjer som hände (kom en liten kille från cafeet och letade efter mig. )

Så vaknar jag försöker somna om de går inte de va den tjejen tänkte jag va deprimerad då e fortfarande det va fö nån timmesen ´jag drömde ) ...

#stavfel bjuder jag på # detta e min första tråd så va snäll## #Editat den lite nu ser lite bättre nu iallafall#

För att skapa diskussion. Har ni drömt om en underbar tjej?
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..