Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krogen stal mina pengar.

Postat av DR.COX den 2 Mars 2008, 21:44
58 kommentarer · 172 träffar
Tjena allihopa, tänkte berätta om en händelse som hände i helgen.

Började med att vi var hos en polare och förfestade, hade skitkul. Sen skulle vi ut på en populär krog i jönköping (centrum).
Väl där så börjar jag lite smått med blackjack och lite dans.
Efter att jag torskat runt 250 så märker jag att jag har slut på kontanter och tänkte att jag kunde gå till baren och dra ut pengar (200 över beloppet).
Så jag ställer mig framme vid disken och märker att det är en kille som jag känner igen som jobbar, gillar inte killen men han var närmast så jag sa till honom "jag tar en bud".
Så tar han mitt kort och så säger jag ta det på 200 kr över beloppet, alltså 245.

Då märker jag att killen lägger ner kortet innanför kalsongerna och ignorerar mig. Jag fatta nada och så ser jag att han kallar på vakten. När vakten väl är framme brevid mig så säger bartendern, den här killen är inte 18 än, han är 17.

Vakten går fram till mig och frågar efter leg, då sa jag att jag hade det i jackan som låg i garderoben. Då ber han mig följa med bort dit och jag får jackan. Eftersom jag inte är 18 än så hade jag lånat en polares leg, inte så värst likt men dörrvakterna köpte det.
Vakten köper det inte och drar ut mig därifrån, går till polisen med mig och säger att jag har spelat spel med pengar och försökt köpa alkohol med falskleg. Jag berättade att jag ville ha mitt kort som bartendern hade men dom lyssnade inte, jag fick skjuts hem och dom berättade vad som hade hänt till min mamma och körde därifrån.
Jag berättade allt för min mor och hon ringde och spärrade det direkt.
Dagen efter så gick jag till banken och skulle ta ut pengar och begära om ett nytt kort, så säger hon att det inte finns några pengar på kortet.

Vafan ska jag göra? Jag har inga som helst bevis på att han har stulit pengarna.

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..