Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anmäld för misshandel

Postat av cOOl_pojke_96 den 29 Februari 2008, 13:32
90 kommentarer · 115 träffar
Gick igår till korgen med ett par polare. Jag ställde min öl på bordet och gick bort ett tag. Precis när jag kom tillbaka så ser jag en kille - lite yngre än mig, kanske 19 - ta ölen och klunka den.

Chockad gick jag fram och fråga vad fan han gjorde, han svarar då något i stil med "käft jävla svenne" och puttar till mig bak över ett bord som jag ramlar på.

Han börjar gå dårifrån när jag reser mig upp och slår han mot huvet bakifrån och puttar ner han på marken. Han sprang sedan därifrån.

Har nu blivit hotad genom msn - hur han har fått den har jag ingen aning om - att om jag inte ger honom 5k så polisanmäler han mig för misshandel.

Han har fotat skadorna, ingenting mer ett fett blåmärke på kinden och ett på knät.

Vad ska jag göra FB? Ska jag ge honom pengarna eller ta risken att bli polsanmäld. Värt och nämna är att jag har åkt dit för lätt misshandel innan.

Har ni någon gång blivit anmnälda? Vad gällde saken?

Är 21

EDIT: DETTA ÄR INGEN ***** MYT!

han kommer in på msn ikväll... vad ska jag säga till honom? han vill ha pengarna på söndag!

90 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 90 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..