1
;(
Postat av DeQures den 28 Februari 2008, 15:55
18 kommentarer · 133 träffar
Hejsan, Ni som ska skriva oseriösa svar, sluta läs detta omedelbart. Till handligen. Jag är tsm med en tjej, vi älskar varandra väldigt mycket. Hon är yngre än min och jag ska flytta till sommarn om jag kommer in till det jag sökte. Då fick jag tanken, jag kan ju inte stöta på andra tjejer då. En av mina kompisar sägar att jag ska göra slut. Men jag vet inte rikigt om jag vill. Hon är inte precis en sådandär dröm tjej, inte dösnygg eller sådant. Men hon är nog den snällaste och mest omtänksamma personen jag har träffat, vet inte heller vart för jag älskar henne.
Nån som vet vad ska göra? jag har tänkt göra slut i ett tillfälle, men jag klarade inte av det. Hon blev ledsen och sa: "Jag kan ändra mig hur mkt du vill bara du inte lämnar mig".
Självklart tycket jag synd om henne, så att göra slut blev svårare än jag trodde. Nån som har ett tips på hur jag ska göra? göra slut eller inte? Vara otrogen och göra slut om en annan tjej blir intresserad? Göra slut nu? när jag flyttar? Eller fins det nått man kan göra för att underlätta. pressen?
Detta har pressat mig i en hel vecka och jag undrar om nån med mera erfarenhet vet vad man ska göra, eller om nån har vart med om detta. Bara seriösa svar - Tack på förhand
Nån som vet vad ska göra? jag har tänkt göra slut i ett tillfälle, men jag klarade inte av det. Hon blev ledsen och sa: "Jag kan ändra mig hur mkt du vill bara du inte lämnar mig".
Självklart tycket jag synd om henne, så att göra slut blev svårare än jag trodde. Nån som har ett tips på hur jag ska göra? göra slut eller inte? Vara otrogen och göra slut om en annan tjej blir intresserad? Göra slut nu? när jag flyttar? Eller fins det nått man kan göra för att underlätta. pressen?
Detta har pressat mig i en hel vecka och jag undrar om nån med mera erfarenhet vet vad man ska göra, eller om nån har vart med om detta. Bara seriösa svar - Tack på förhand
Kärlek, ett starkt band men ändå så lätt att skära av.
22 personer har röstat