Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

På fest eller lyda morsan ?

Postat av jpetterchoN den 27 Februari 2008, 18:57
131 kommentarer · 237 träffar
Hej :)

Jag blev tsm med en tjej i för ungefär 3 veckor sedan. Hon festar och super och jag har aldrig varit full eller haft sex. Nu vill hon att jag ska komma på en fest på fredag. Jag sa till morsan att jag skulle sova över hos bruden på fredag och det var okej. Men ja fick ABSOLUT inte dricka eller gå på någon fest. Om ja gjorde det skulle jag inte få köpa den mopeden ja vill köpa i vecka efter. Men då tänkte jag att om jag går på festen endå så märker inte morsan någonting. Men precis när jag tänkte det sa hon "Och jag kommer till 99% få reda på om du har varit på någon fest". Och jag vet att hon får det för jag har bröder som är lite äldre än mej som skulle tjalla för morsan om ja va på fest. Så nu vänder jag mej till er fragbite, ska jag gå på festen och bli en fjortis eller stanna hemma och säga som det är till bruden?

Jag är 14 hon är 15 :)

Stavfel bjuder ja påå
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..