1
Pokerloco.com
Postat av dudefromrud den 27 Februari 2008, 02:42
21 kommentarer · 238 träffar
Tjenare, för några dagar sen blev ja medlem på pokerloco.com och satt in $20 och har nu spelat upp mig lite, så ja tänkte ta ut lite pengar och sätta in dom på min bank, men när jag gjorde det så fryste dom på pokerloco.com mitt konto och bad mig att skicka bild på mitt id kort och även faxa in en bild på mitt kreditkort :S jag sa att ja skulle fixa det och när jag sa att ja skulle faxa in dom nästa morgon så sa ja att ja skriver mitt andvändarnamn på så det blir lättare för dom att veta vad det är dom får faxat. Efter en stund får ja ett till mail där dom säger att ja ska skicka en bild på den senaste räkningen av hyran :S
Får dom verkligen göra så liksom, jag förstår dom två första.. att dom vill verifiera att dom skickar över pengarna till rätt person, men herre min gud :S bild på räkningar...
Är det någon av er som är medlem på pokerloco.com som har vart med om samma sak? för det känns ju som om det är lite mer än en standard checkning...
Får dom verkligen göra så liksom, jag förstår dom två första.. att dom vill verifiera att dom skickar över pengarna till rätt person, men herre min gud :S bild på räkningar...
Är det någon av er som är medlem på pokerloco.com som har vart med om samma sak? för det känns ju som om det är lite mer än en standard checkning...