Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur farligt är alkohol egentligen?

Postat av Polisen_Kalle den 26 Februari 2008, 18:59
244 kommentarer · 588 träffar
Igår såg jag en dokumentär på Kanal 1 ifrån england där forskare hade listat de 20 farligaste drogerna. Alkohol var farligare än LSD, Ecstasy och Amfetamin tror jag det var. Tobak var också farligare än alla dessa droger.

Hur kan det vara så? Jag dricker alkohol varje helg och jag är ingen jävla knarkare. Hur kan alkohol vara lagligt om det är farligare än de andra illegala drogerna? Hatar när forskare håller på och ljuger om att alkohol är så farligt.

Alkohol är lagligt och då måste det vara mindre farligt än alla droger som är olagliga!!!

Ni som säger att man inte blir beroende av att testa canabis en gång säger det bara för att ni provat och nu har börjat knarka. Alla vet att man blir ofta blir beroende första gången. Det sätter sig dessutom i hjärnan och man kan få psykos när som hälst senare.
Föregående tråd
Nästa tråd

244 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 244 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..