Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nuclear vs. Snilleblixt

Postat av Nuclear den 26 Februari 2008, 17:20
38 kommentarer · 136 träffar
Hallå!
Igår bestämde jag mig för att utbyta några ord med Fragbites ökända Fick en Snilleblixt efter att ha läst ytterligare en av hans patetiska trådar, och själv tycker jag inte att han hade så mycket att komma med! Vad tycker ni?

------

Nuclear:

Nu får du fan ta och ge dig? Jag har fått nog!

Du pratar, pratar och pratar om att vi alla har blivit påprackade ateismen och liknande, men vet du var du gör?

Du PROGAGERAR och TJATAR och försöker ÖVERTYGA oss om någonting som DU tror på! Du TVINGAR på oss din tro och dina skitteorier, så vad i helvete gör dig BÄTTRE än våra lågstadielärare?

Och din attityd? Hälften av texterna består av SJÄLSORD och HÅN mot ateismen, vilket inte är objektivt på en fläck! Du bjuder inte upp till diskussion, inte alls, utan du smutskastar och hånar enbart!

Och dina pollar? Skulle du kunna kalla dem objektiva? Detta är ett foruim, där ALLA ska kunna ha sin egen tro och sina egna åsikter, och då ska inte DU skapa SUBJEKTIVA pollar där det inte GÅR att rösta på något annat än vad DU vill!
Om jag inte tror på det du säger, så KAN inte jag säga ifrån i dina pollar.

Du är värdelös, du förstör bara. Du är subjektiv, dryg, påprackande och helt enkelt ett svin. Håll dina idiotiska åsikter till dig själv, för INGEN annan bryr sig om dem!

-----

Fick en snilleblixt:

Varför hänger du i så fall överhuvudtaget i mina trådar, där jag försöker avslöja alla moderna myter ni har blivit hjärntvättade med!

Och varför kallade du inte den ateistiska hjärntvätten i skolan för propaganda?

Hmm...

-----

Nuclear:

Därför att det hade varit intressant läsning, om du inte vore så fruktansvärt dålig på att argumentera, diskutera och bete dig schysst. Ditt sätt att håna och förnedra och bete dig subjektivit förstör hela grejen med forumet.

Det är inte progaganda, och knappast hjärntvätt, eftersom det är görs i undervisningssyfte, med TYDLIGA påminnelser om att de som tror på något annat inte skall ta åt sig. Dessutom läser de flesta religion i skolan, och under hela lågstadiet sitter man väl i cirklar på golvet, äter frukt och sjunger gudsvisor?

Vi alla har fått vår del i undervisningen angående religion och vetenskap, och vi behöver inte dig som tjatar.

-----

Fick en snilleblixt:

Sjunger Gudsvisor?

Belägg, tack!

----

Efter detta kände jag att jag fått det jag ville säga sagt, och svarade inte eftersom han inte verkar ha så mycket att komma med. Sedan tog det sju minuter och detta droppade in i mailboxen:

-----

Fick en snilleblixt:

Finns ingenting heligt med ateismen...

-----

Det tog honom sju minuter att klura ut den meningen, undrar egentligen hur lång tid det tar för honom att skriva sina milslånga trådar?

Nån mer än jag som tycker att han borde skärpa sig och skaffa sig lite vett och etikett när det gäller att diskutera på forum?
Föregående tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..