Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har datorn fått virus?

Postat av desil den 25 Februari 2008, 21:36
8 kommentarer · 86 träffar
Hej fragbitare. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med datorn, men nånting är fel.

Började med att jag surfade runt lite, mest inne på fragbite, så helt plötsligt fuckar hela forumet upp. Typ all text hamnar på en lång rad. Uppdaterar och kollar olika trådar, samma sak.

Sen går jag in på aftonbladet och där är det ingen text överhuvudtaget. Alltså vanlig skriven text. Loggan och bilderna är kvar där. Jag kollar även youtube eftersom jag blev orolig (då det inte är min dator) men även där ser jag bara filmen jag kollar på och sökrutan (inga kommentarer eller info om filmen). Så jag prövar att starta om datorn och då är det ingen text när man stänger av (t.ex. "Loggar ut" osv).

Nu när datorn startade igen är all vanlig text (för det mesta) i kursiv (lutandes).

Så nu vänder jag mig till er och undrar vad är felet? Är väldigt rädd då det inte är min dator utan min brors som han köpt för egna pengar osv. (Just nu är han i lumpen och kommer få permis om kanske 7-10 dagar.)
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..