1
Kom ett gäng divor fram till mig!
Postat av teaR af kumla den 25 Februari 2008, 19:21
29 kommentarer · 175 träffar
Hej FB. Skolan har varit jobbig idag, känner mig rätt trött. Men jag bestämde mig för att lira pub ( cs ). När jag har nått upp till 100 kills på ca 4 timmar, då är jag sugen på godis. Jag säger till mig själv "Nag måste värkligen köpa godis nu! Jag har inte ätit godis på länge" Sen så quitar jag cs, och går ut till korridoren. Jag tar på mig skor, jacka, mössa, vantar, sen går jag ut från huset. Och då vet jag inte till vilken godis affär jag ska gå till. Men jag går till den närmaste, för att jag vill lira cs igen och snacka i ventrilO^. Men jag "rushar" till affären, och köper det jag ville ha. Sen när jag är ute, då står det några divor i 17 års åldern typ. Dom går fram till mig och en säger till mig "ska vi strula snyggingen?" Jag bara wtf? Är dom fulla!?? Aja iaf, dom gick fram till mig och börja gå runt mig och kramar mig :s När en tafsar mig på pungen, då säger jag att till dom att jag måste kila iväg nu, och att vi kan ses nån annan dag. Så ger dom alla ut sitt mobb nr. Jag tycker att det är rätt konstigt att dom gick fram till mig och tafsa. Dom måste varit fulla.
bjuder på stavfel må jag tro!
Men fb, vad tycker ni att jag ska göra. Ska jag ringa upp dom, eller ska jag skita i dom?
edit; Klaga inte på mina frags på 4 timmar. Jag hade ju en jobbig dag som sagt :E
//mvh. pANAJKSLAGIS!♥
bjuder på stavfel må jag tro!
Men fb, vad tycker ni att jag ska göra. Ska jag ringa upp dom, eller ska jag skita i dom?
edit; Klaga inte på mina frags på 4 timmar. Jag hade ju en jobbig dag som sagt :E
//mvh. pANAJKSLAGIS!♥