1
яeкo en demon
Postat av murkaz den 25 Februari 2008, 18:40
3 kommentarer · 159 träffar
Reko är djävulen "him self" han är de ondaste som finns, men jag älskar fortfarande han som han var min son. Dock så verkar han inte älska mig... Men jag behöver inte bli älskad för att älska... inners inne är reko en bra man.
Men en sak hände, som...de gjorde mig "sad" reko då... *snyft*
Alltså de är otroligt att vi människor kan älska något så mycket, att vi brinner för de varje sekund och så är de med mig och reko... men de verkar som han inte vill inse det.
"Back to business" Reko då han tog blocken, dissade mig rak upp och ner... på... msn :/
Så tycker ni han gjorde fel att blocka mig?
---
Efter som man bara kan posta en tråd om dagen så behöver jag även hjälp med en annan sak :p
Mitt counter strike hänger sig ibland och så kommer det upp ett felmedelande "directx error" eller något liknande och jag ahr inte gjort något anorlunda :/
MVH Marcus
Men en sak hände, som...de gjorde mig "sad" reko då... *snyft*
Alltså de är otroligt att vi människor kan älska något så mycket, att vi brinner för de varje sekund och så är de med mig och reko... men de verkar som han inte vill inse det.
"Back to business" Reko då han tog blocken, dissade mig rak upp och ner... på... msn :/
Så tycker ni han gjorde fel att blocka mig?
---
Efter som man bara kan posta en tråd om dagen så behöver jag även hjälp med en annan sak :p
Mitt counter strike hänger sig ibland och så kommer det upp ett felmedelande "directx error" eller något liknande och jag ahr inte gjort något anorlunda :/
MVH Marcus
яeкo
14 personer har röstat