Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Tjejproblem"

Postat av rosecrance den 24 Februari 2008, 21:18
40 kommentarer · 150 träffar
Godkväll.

Rubriken kanske inte är den bästa möjliga men kom inte på någon bättre så den får duga. :)

Vill börja med att berätta att jag varit ihop med en tjej nu i några månader. Hon är jättesöt och skön på alla sätt och det går att prata med henne om allt och allt har gått/går fint.

Men problemet är att jag får en sådan obehaglig känsla att det kommer ta slut snart när jag liksom är med henne och gör något. Att hon typ kommer göra slut direkt då jag åkt hem från henne. Det är inte så att hon typ skulle visa det på nåt sätt men det är en sak som jag tänker på hela tiden. Och ibland då man pratar med henne via telefon så blir det typ pinsamma tystnader alltid nu som då då man inte direkt vet vafan man skall snacka om och då börjar man känna sig lite dum. :p

För att detta skall leda till diskussion: Har ni fått likadana känslor och tankar? Och om så, så går det över med tiden eller är det bara fel på mig på något sätt eller är hon inte den rätta för mig?

Känner mig lite dum nu också men ville bara skriva av mig o diskutera om saken. :)

ha en bra fortsättning på kvällen! //Johan

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..