1
vaknar varje natt!
Postat av bluntblazer den 23 Februari 2008, 20:11
48 kommentarer · 91 träffar
Hej, nu är jag jävligt trött på att vakna varje natt av att pappa går ner för trappan ! Jag frågar honom alltid på morgonen varför han måste gå upp och störa stup i kvarten ...han svarar bara att han har problem med blåsan och att han måste lätta på trycket ( fast vi har toalett på övervåningen!!) Nu undrar jag vad han håller på med....för ibland hör jag vaga ljud ner från storebrorsans rum..men där sover bara hans flickvän medan brorsan gör lumpen.. Nu är det typ hundrafjärde gången jag kommer till skolan med hängande ögonlock och lågt blodsocker, kan inte ens hålla normalla samtal med mina polare utan att sluddra av trötthet.. Borde jag gå ner och se vad farsan håller på med? Jag är inte dum, jag mår bara jävligt dåligt och tror inte att jag skulle klara av farsan med brorsans tjej...samtidigt vill jag inte gå runt och undra hela tiden...Vad hade ni gjort? Det är ju inte alls säkert, jag har antagligen bara livlig fantasi...han snackar kanske med sig själv? Schyssta kan ni ge lite tips, vad borde jag göra??