Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tog fel skor, dumt gjort!

Postat av hej_p15 den 22 Februari 2008, 17:47
39 kommentarer · 439 träffar
tjena på er!

Det är såhär, att jag skulle gå från gymmet. när jag skulle ta på mig mina skor så letade jag lite efter dom, man ställer skorna vid ingången på hyllor. rätt fort så hittade jag mina skor, men sen lägger jag märke till att det är ett till par som ser exakt ut som mina. jag fick mig en funderare, visste inte jag skulle ta då, för jag kunde inte veta vilka som var mina.

Jag har haft mina skor ett tag, så jag tog de skorna som såg skitnast ut, är av märket Henri Lloyd för er som vill veta. sen när jag kommer hem så påpekar min mamma "men du, har du redan skitat ner dina skor?

Jag som hade puttsat dom igår.". jag fattade direkt att jag hade tagit fel skor då. jag kollade lite nogrannare på dom, så såg jag att det stog inristat "Firman Boys" på undersidan av skon. blev helt vettskrämd.

Jag vet inte vad jag ska göra. ska jag gå tillbaka till gymmet och lämna tillbaka skorna? eller ska jag gå till polisen? jag är rädd även för om jag går tillbaka så kanske jag får stryk av snubben, och jag har inte så mycket backup. Har hört massa grymma historier om Firman Boys av kompisar å inte minst här på fragbite att dom slår ner massa.

Vet nån hur jag ska göra? Nån som är med i en firma och kanske vill hjälpa mig?

Aja nu ska jag träffa min tjej, hoppas nån från Firman Boys ser mig ute på stan bara :S jag har ju stone island jacka

Hoppas ni kan hjälpa mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..