1
vad är de för fel?
Postat av däckjoel den 22 Februari 2008, 15:41
5 kommentarer · 57 träffar
i går när jag satt och spelade cs fick jag en massa varningar osv om att scana datorn pga virus,
så jag gjorde de tog bort virusen men de kom om och om igen
sen försökte jag installera ett virus skydd , men det stod helatiden att de måste uppgraderas osv. att min dator inte står säker osv.
iaf sen får jag igång f-secure sådär någolunda
samt några anndra spyware program får iprinsip bort virusen tror jag,
men då när jag ska gå in på internet står de att f-secure blockar de,
så jag tog bort f-secure
och nu är det ett utrops tecken framför en gul triangel vid dom där datorerna( symbolen för internet)
SNÄLLA hjälp mig. bra å veta är att jag inte kan formatera då jag inte kommer ihåg pw till mitt cs acc
och min msn som jag hade då jag gjorde cs accet har blivit hackat :( snälla hjälp,
vet att det finns nån kunnig där ute som har vart med om liknande men kirrat de =)
tack så mkt på förhand/ossY
så jag gjorde de tog bort virusen men de kom om och om igen
sen försökte jag installera ett virus skydd , men det stod helatiden att de måste uppgraderas osv. att min dator inte står säker osv.
iaf sen får jag igång f-secure sådär någolunda
samt några anndra spyware program får iprinsip bort virusen tror jag,
men då när jag ska gå in på internet står de att f-secure blockar de,
så jag tog bort f-secure
och nu är det ett utrops tecken framför en gul triangel vid dom där datorerna( symbolen för internet)
SNÄLLA hjälp mig. bra å veta är att jag inte kan formatera då jag inte kommer ihåg pw till mitt cs acc
och min msn som jag hade då jag gjorde cs accet har blivit hackat :( snälla hjälp,
vet att det finns nån kunnig där ute som har vart med om liknande men kirrat de =)
tack så mkt på förhand/ossY