Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bajsar blod.

Postat av Xiblitz den 22 Februari 2008, 11:55
96 kommentarer · 2 771 träffar
Okej, för några veckor sedan började jag bajsa blod. Inte bara några droppar, utan flera deciliter varje gång. Ser ut som en afrikansk massaker där nere. Först brydde jag mig inte så mycket om det. Jag tänkte mest; "det är säkert bara för att jag varit hård i magen" etc.

Men nu har det gått några veckor och jag gör det fortfarande. Är 15 år, inte fan vågar jag berätta detta för mina föräldrar heller. Vad tror ni det kan vara för någonting?

Ungdomsmottagningen eller föräldrarna är inget alternativ.

EDIT:

Nu har jag tagit modet till och berättat mina föräldrar. Fått tid hos läkaren klockan 08.35 på måndag. Tack för alla seriösa svar. Jag uppdaterar på måndag. I värsta fall är det cancer.

EDIT 2:

Det var som jag befarade, en spräckt fisring. Men enligt doktorn går det över. Dock så var undersökningen inte särskilt skön, och det är sista gången jag någonsin gör den.

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar