1
Hjälp mig! Skollåt
Postat av KalleSnip den 22 Februari 2008, 00:05
7 kommentarer · 423 träffar
Tja.. Jag har en läxa i musik i veckan och den går ut på att man ska göra en låt. Men har ett problem att jag suger på att göra musik/låtar. Så kan ni hjälpa mig med något stycke eller så? Eller kan ni några Schyssta rim eller något dyligt?
Skolverkets nerläggningsplan mot Bredsandsskola.
Ni tror att ni ska lyckas, men slutet är nära o ni ska förtryckas.
Mitt hjärta de glöder men inte fan en chans att jag skakar hand med högern
Vad tror ni? att ni lever livet i trygghet, men när ni vänder er om känner dom kniven i ryggen.
Ni skiter i mycket, men jag bryr mig om mitt folk, inte ni som är förmögna och försöker vara stolt.
Skolvärket va är det för idioter, ni tror ni är älskad men alla är imot er!
Ni snackar mycket skit och försöker leka kungar, Bara för att ni hatar oss som är unga.
Ni fattar inte hur jävla dåliga ni är, men allt är ert fel o ni behöver inte vara här.
Skolverket som sparkar medans andra glöder, ni går o sparkar tills jag träffar döden.
Vad tänker ni nu o vad tänkte ni då, hela jävla Bredsand fäller en tår.
Som ni märker suger jag balle=P Men tack för hjälpen.
Ps: Det måste handla om Skolan..
Skolverkets nerläggningsplan mot Bredsandsskola.
Ni tror att ni ska lyckas, men slutet är nära o ni ska förtryckas.
Mitt hjärta de glöder men inte fan en chans att jag skakar hand med högern
Vad tror ni? att ni lever livet i trygghet, men när ni vänder er om känner dom kniven i ryggen.
Ni skiter i mycket, men jag bryr mig om mitt folk, inte ni som är förmögna och försöker vara stolt.
Skolvärket va är det för idioter, ni tror ni är älskad men alla är imot er!
Ni snackar mycket skit och försöker leka kungar, Bara för att ni hatar oss som är unga.
Ni fattar inte hur jävla dåliga ni är, men allt är ert fel o ni behöver inte vara här.
Skolverket som sparkar medans andra glöder, ni går o sparkar tills jag träffar döden.
Vad tänker ni nu o vad tänkte ni då, hela jävla Bredsand fäller en tår.
Som ni märker suger jag balle=P Men tack för hjälpen.
Ps: Det måste handla om Skolan..