Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vista problem :/

Postat av GIEFBBQ den 20 Februari 2008, 22:49
7 kommentarer · 154 träffar
Hejsan fb. Nu är det såhär att jag fått lite problem med vista. Jag kan inte trycka upp kontrollpanelen, den laddas inte upp eller ngt när jag trycker på den.

Jag kan heller inte högerklicka på skrivbordet å trycka på "anpassa", men allt annat fungerar när jag högerklickar som, skapa ny mapp. Det händer heller inte något då, laddar inte eller något. Jag tror att det var när jag laddade ner "VistaGlazz",( som ska patcha så man kan ladda ner teman) detta hände. Men eftersom kontrollpanelen inte fungerar så kan jag inte göra en systemåterställning.

Eller om ni vet fall det är något annat som ligger bakom detta här? Hade varit tacksam om det hade funnits något datasnille där ute som kunnat hjälpa mig.

Tack på förhand.

EDIT: Har funnit svaret och nu fungerar det igen . Här har ni svaret om någon skulle få det här problemet :) , http://forums.microsoft.com/MS DN/ShowPost.aspx?PostID=179725 6&SiteID=1
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..