Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Syfilis, skiträdd.

Postat av siddenn den 18 Februari 2008, 22:17
29 kommentarer · 1 468 träffar
Tja

Har alltid trott att jag har haft kondylom. Jag har trott att jag har haft kondylom i ca två år, inte velat gå till någon läkare eftersom jag tyckte att det var pinsamt och i fall mina föräldrar får reda på något. Tänkte låta viruset försvinna av sig självt. Liksom, hade vårtor på penisen, tog direkt förgivit att det var kondylom. Nu när jag googla lite så fick jag syn på att kondylom inte sätter sig i munnen också (som jag trodde) När jag hörde det så gick jag in på Google.

Sökte på google på:

Vårtor på läpparna

Fick då fram en sida med alla könssjukdomar, men hittade inget på kondylom (kollade igen) sen så när jag bläddra ner så stod det att man var tvungen att berätta vilka man legat med om man hade:

syfilis, hiv, klamydia.

Jag visste inte vad syfilis var så jag gick upp på sidan och läste om syfilis. Det stod att symptomerna är att man får vårtor i munnen och i underlivet m.m

Asså jag blev AS AS AS rädd, fan min puls gick upp till 100000000000. Verkade vara en jävligt allvarlig sjukdom.

Jag vågar fan inte söka på google om sjukdomen mer... Gör en FB tråd och frågar om sjukdomen är dödlig (är bara 15 år) och om den går att botas.

tack så jävla mkt fb, lovar er till 100000000 procent att det inte är myt. jag svär på att det är sanning, försök att bara seriösa nu... detta är ingen kul sitts.
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..