Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Champions League (!)

Postat av ela re! den 18 Februari 2008, 13:01
164 kommentarer · 34 träffar
Halo Halo,

Imorgon och övermorgon är det åttondelsfinaler i prestigefyllda cupen, Champions League. Tror inte detta undgått folk, men för att uppdatera er lite så spelar följande lag på Tisdag respektive Onsdag.

Tisdag: Liverpool - Inter, Olympiakos - Chelsea, Roma - Real Madrid och Schalke 04 - Porto.

Onsdag: Arsenal - Milan, Celtic - FC Barcelona, Fenerbahce - Sevilla och Lyon - Manchester Utd.

Samtliga matcher startar både Tisdag och Onsdag klockan 20:45. Så jag förväntar mig tt folk bänkar sig med colan och chipsen i god tid, kanske redan vid 20:30 :]

Iaf, fruktansvärt grymma matcher och jag som gillar att tippa en slant för skojjs skull ska givetvis ta tillfället i akt.Ni andra fotbollsintresserade hur ser era kuponger ut inför CL?

Jag tänkte Chelsea 2: an. De har fått tillbaka sina afrikaner och frågan är om inte Olympiakos saknar rutinen för denna turnering. Allt annat än vinst vore katastrof för Chelsea, ekonomiskt sätt måste dem ta sig vidare och kanske dödar hela åttondelsfinalen genom att plocka med sig en vinst borta i Grekland?

Roma har ju kass form just nu, förlusten mot Juventus var hård, trots att jag tyckte att dem förde spelet. För att inte tala om Liverpools värdelösa form, förlust hemma mot Barnsley(?). Dem kanske inte satsar på FA-cupen men kom igen, deras c-gäng ska plocka hem denna vinst. Men Liverpool är ett gäng som spelar bra i sånna här sammanhang och har en rad bra placeringar i just CL. Sen har vi Schalke - Porto. Drömlottning för båda lagen lite granna. De 2 sämst tippade får spela mot varandra. En bra chans för lagen att kamma in lite stålar, avancemang i CL innebär otroliga pengar! SChalke har ju bland världens bästa supportrar och tror dem blir för svåra för Porto hemma i Tyskland.

Vad tror ni, hur ska era kuponger se ut. Kom gärna ed egna analyser om hur ni ser på matcherna!
Föregående tråd
Nästa tråd

164 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 164 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..