Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jounni / Jouni vår idol!

Postat av casall den 7 September 2004, 21:15
160 kommentarer · 296 träffar
Jouni eller Jounni som medverkade i kvällens idol hade verkligen en dröm om att bli Popstjärna, visst han sjöng inte så bra men jag tyckte verkligen synd om honom. Juryn sågade honom och han stod där framme och släppte fram en tår. Som tur var återupprättade Juryn sin heder lite när Hon tjejen i Juryn tröstade honom lite, samt programlederen. Däremot hatar jag Swartblabla vad han nu heter (biffen) som bara sågar alla och är sån jävla besserwisser. Ibland tycker jag faktiskt Juryn går till överdrift, räcker det inte med att säga "Nej du går inte vidare, tänk på det här och det här i fortsättningen". Visst det ska underhålla osv och det gör det många stunder.

Men jouni fick mig att tänka till, man såg verkligen hur han kände när juryn bara vräkte ut saker mot honom. Tidigare personer har inte reagerat så mkt man har liksom mest garvat. Men Jouni tyckte jag verkligen synd om. Någon som håller med / vad tycker ni om Idol2004 Juryn.

Vill helst inte se inlägg som "Trött på alla dessa Idol2004 trådar" "Äh ställer man upp får man ju ta lite skit" osv.
Föregående tråd
Nästa tråd

160 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 160 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..