Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Amfibiesoldat, Skyttesoldat

Postat av Avratz den 7 September 2004, 19:41
96 kommentarer · 3 755 träffar
Undrar lite om lumpen, har lite drygt ett år kvar till lumpen. Är sugen på något större inom lumpen, så som amfibiesoldat, har läst om det på lumpen.nu.

Men iallafall, vet inte om min kropp klarar det fysiskt, har tränat på gym mkt, men vill ändå ha råd på hur jag kan förbrättra kroppen på, eventuellt om någon har ett schema eller något sådant.

Vill förbättra min kondition eftersom det är en av mina svaga punkter, även styrka överhela kroppen. Har tänkt börja köra 12reps + 3-4 set på gymet istället för 6repsare, eftersom då får jag kvalitativ muskelväxt/ökning, vilket passar bättre för lumpen, än om jag skulle ha stora muskler(stor volym) och explosivitet.

Sen till er som gjort lumpen kan ju berätta lite om hur jag ska förbereda mig psykiskt.

Tack på förhand....
Och har läst dom flesta lumpen trådar @ fb så inget wajn om "sök i forumet" klagar inte men det brukar irretara andra om så kommer tråden in på något annat och inte hjälper mig så mkt! Och så stavar jag inte bäst i världen heller, det vet jag..

Tackar....

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 96 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..