Min polare har ett problem med vent.
hejsan fb, min kompis har ett litet problem i vent, när vi sitter inne i vent och han snackar då hör man han som vanligt , men ibland börjar det plötsligt brusa som f*n för honom, blir så i alla ventrilo servrar utom 1, empis.se.
varför?
nån som vet?
Diskussion: för och skapa en diskussion har detta nånsin hänt er ellr nån ni känner och dom har fixat det?
f0rest should be #1 on the individual playerlist with cArn slightly behind, but will be even more interesting to read the entire top60 for that article!
men man viste att skogen skulle ligga i top. Sen att räkmackan carn skulle göra samma
Trodde FYRR73 å grabbarna skulle ligga högre än så ;/
3943630.49 sek om man slår ihop när dom spela med luq/pasha
cArn och dsn är snäppet vassare.
Totalt på listan så har dom dragit in $674,088 (är garanterat mer än så under årens gång).
Så $134,817.6 vardera och med dagens växlningskurs så blir det lite drygt 900,000kr vardera som dom har spelat in :)
Fast f0rest har nog spelat in mest med sina $145,477.6 och omvandlat till dryga 1,000,000kr :P
Inget liv? Vem syftar du på?:) Mig, som gjorde en uträkning som tog ca 1½ minut eller dom som spelar?:)
Har aldrig refererat till att dom hade fått samtliga pengar i fickan, utan vilken spelare som hade spelat ihop mest pengar :)
21. $75,000 - NiP 2006 (SpawN, RobbaN, zet, ins and walle)
Lite förvånad att spiXel inte är med, dock kanske de inte vann så mycket pengar som man trodde.
great work, Thorin.