Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rakmaskin at ansiktet

Postat av boogietime den 16 Februari 2008, 17:59
6 kommentarer · 54 träffar
Tja fb / yeslifers

jag fick en härlig å fin rakmaskin i julklapp.

http://www.teknikmagasinet.se/ nydb/db.pl?template_file=link_ product.html&link=Kelkoo&artnr =360143

typ ensåndär *pålänken*

för jag får problem med min känsliga hy jag har på halsen så började jag ofta blöda när jag rakade mig med hyvel eller utslag.

JA! jag rakar åt rätt håll, å har ständigt nya blad så det är inget fel på det så inget whine.. men ah nu te apparaten.. hur fan lyckas man raka hela halsen? blir alltid att det blir "zoner" som man inte kan få bort skäggstubbarna.

detta är lite små irreterande iomed att det tar ungefär lika lång tid att få halsen skäggfri med apparaten som att ta med hyveln, dock mår min hy på halsen mkt bättre med appparaten.

men kortfattat gjorde jag denna tråden för att se om jag kan få tips på hur man kan få bort all skägg/stub med apparaten på halsen. tack skillad fb... frågan är bara hur ni ska förklara/visa det ^^ upp te dig.

*bjuder på stavfel å gramatik*
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..