Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir arg..

Postat av timmpiie den 15 Februari 2008, 23:15
30 kommentarer · 86 träffar
jag var idag på mcDonalds och skulle köpa mat, jag beställde in en big mac och rätt som det var så kom de fram en utlänning och sa ;

om du inte flyttar ditt feta arsle ur ur den här J*vla affären nu direkt så kommer jag att nita dig

jag försökte att verka cool för att jag hade ju hela gänget runt mig och sa;
du kan väl vara så artig och vänta tills jag fått min big mac som jag har beställt in så att jag kan trycka upp den någonstans på dig där inte solen lyser

alla mina kompisar runtomkring började asgarva och jag var nöjd med mitt ingripande i den situationen. han sa vänta här i 3 minuter, jag kommer snart tillbaka. och jag fortsatte att vänta på min big mac och så kommer han tillbaka efter 2 minuter och så har han med sig 3 kompisar. då sa jag;

hej, jag har saknat dig. då så blev han arg och bad sina kompisar hoppa på och slå mig och dom gjorde de mitt i kön. En snäll man i kön slet bort dom men jag hann att ta emot ett par rediga smällar i huvet. Men jag blir bara så himla irriterad på alla små råttor som ska verka coola, jag vet att jag försökte vara cool men jag blir inte irriterad på mig själv. Har har gett mig fula sår i ansiktet nu, dom har häktat mannen som slog mig och ska ta in honom i förhör imorgon, jag ska nu gå och lägga mig oc sedan upp imorgon på förhöret kl 10. förhöret är inför öppna portar och kom gärna och kolla i Uppsala tingsrätt och se när han får sin dom, den J*VLELN.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..