Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hittade kondom hos flickvän :S

Postat av SuperDuper^ den 15 Februari 2008, 11:09
363 kommentarer · 4 952 träffar
härom dagen när jag kom hem från jobbet .. så hittade jag en kondom i papperskorgen i min flickväns rum.. De skar i hjärtat och ja började ju självklart att fantisera om att hon har vart otrogen,

Och jag är HELT säker på att inte hon och jag har använt den eftersom hon öser på med P-piller..

Hur som helst så tände jag till som FAN och frågade va fan de är frågan om? vem som helst skulle väll blivit arg / upprörd / sårad av en sån sak?

Men då börjar slampan att skrika massa skit att inte jag litar på henne o grejer och så vände hon på allt så jag fick ta skit bara för att jag hade blivit arg på henne, för de låg en kondom i hennes papperskorg?...

Aja jag har inte träffat henne sen de hände , och jag är fett sårad och fortfarande väldigt upprörd.

tycker ni jag gjorde rätt? eller vad hade ni själva gjort?

Disk: Har ni vart med om samma sak?

edit: .. Jag är grymt tacksam för er som bryr sig, för er som har vart med om samma sak.. .. ett stort tack, till er som är seriösa och visar empati .. och till er som har skickat pm.

/super.
Föregående tråd
Nästa tråd

363 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 363 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..