1
Tränar för att bli av med fettet :)
Postat av brotter91 den 14 Februari 2008, 21:15
51 kommentarer · 296 träffar
Tja, har spelat fotboll i hela mitt liv. Höll även på med hockey i två år. Slutade spela fotboll direkt innan sommarlovet, har gått upp 7 KG ungefär =p Har börjat i boxning nu, gått någon månad.
Ålder: 15
Vikt: 75 (på kvällen)
Längd: 1.77cm
Jag har inga problem med att springa eftersom jag både har muskulaturen och "konditionen".
Träningarna:
Månd: Boxning (teknik och fysik)
Tisd: Springa utomhus 4,5 km i ett söligt tempo
Onsdag: Boxning (teknik och fysik)
Torsd: Springa utomhus 4,5 km i ett söligt tempo
Fred: Vila
Lörd: Springa 4,5 km (springer direkt på morgnen då ^^)
Söndag: Vila
Bryter jag ner mina muskler för mycket? Att springa i ett söligt tempo ger ju inte muskler precis, förbränner dock mycket fett. Eller? Om jag tränar för mkt nu så hoppas jag ni säger till och ger mig lite tips m.m
Nå, vad kommer jag väga om två månader då? Gissa :)
**ops** jag skiter fullständigt i vad jag äter, orkar inte hålla på och plåga mig själv med sånt. Jag rör på mig och äter vad fan jag vill :P
Blir mkt läsk ^^
Ålder: 15
Vikt: 75 (på kvällen)
Längd: 1.77cm
Jag har inga problem med att springa eftersom jag både har muskulaturen och "konditionen".
Träningarna:
Månd: Boxning (teknik och fysik)
Tisd: Springa utomhus 4,5 km i ett söligt tempo
Onsdag: Boxning (teknik och fysik)
Torsd: Springa utomhus 4,5 km i ett söligt tempo
Fred: Vila
Lörd: Springa 4,5 km (springer direkt på morgnen då ^^)
Söndag: Vila
Bryter jag ner mina muskler för mycket? Att springa i ett söligt tempo ger ju inte muskler precis, förbränner dock mycket fett. Eller? Om jag tränar för mkt nu så hoppas jag ni säger till och ger mig lite tips m.m
Nå, vad kommer jag väga om två månader då? Gissa :)
**ops** jag skiter fullständigt i vad jag äter, orkar inte hålla på och plåga mig själv med sånt. Jag rör på mig och äter vad fan jag vill :P
Blir mkt läsk ^^