Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Heeelvete vad pinsamt

Postat av Skyrunner den 14 Februari 2008, 19:16
26 kommentarer · 51 träffar
Det hela började med att min goda, men dumma vän (låt oss kalla honom Fichen) försökte charma en tjej som han ansåg vara mycket svårflirtad. Efter att han misslyckat att få henne så var det min tur att bevisa motsatsen. Jag sa att jag skulle få honom avundsjuk genom att ligga med henne. Fichen trodde dock inte att jag skulle lyckas för att hon var så svårflirtad.

En vecka senare hade jag lyckats med mitt uppdrag och hon hade kärleksförklarat mig osv.
Så en dag så var vi hemma hos mig och myste och så. Sedan satte hon sig vid min dator och läste alla sparade msn-konversationer. Där hade jag skrivit massor om hur mycket jag tyckte om henne, och så vidare, till några.
Helt plötsligt ploppade en msn-ruta upp som hon genast tryckte upp. Det var en av mina bästa vänner som skrev.
"Har du knullat HORAN än eller?"
"Du skulle ju pimpa henne"
Hon blev såklart sur och jag skämdes som en häst, men efter att jag visade en bild på min vän, som jag låtsades att jag knappt kände, så sa hon "Ahmen då är det lugnt" (haha).
Men aldrig skämts så mycket förut :D

För att skapa en diskussion, vad tycker ni om apor?
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..