Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

De mobbar min lillebror

Postat av POCKETESS1. den 13 Februari 2008, 15:17
312 kommentarer · 203 träffar
Hejsan!

Jag har en lillebror som fyller 11 år i sommar, han ligger något efter i sin ålder och har svårt för att uttala R, för det mobbar dom honom, saker som de bland mkt annat har gjort är att hålla för dörren till toaletten så han knappt vågade gå på toa på rasterna, slagit honom med en bandyklubba i ansiktet och sagt en massa elaka saker.

Jag har själv gått på den skolan för flera år sedan och jag vet hur det är där, och dom gör inte ett skit åt saken, inget som hjälper iaf!

Vad ska man göra? Jag är hans storebror och jag kan inte bara titta på medans han tvingar sig själv till att spy för att slippa gå dit och har ont i magen och gråter på kvällarna!

Snälla hjälp mig att lösa det här

BTW: Jag har sagt åt han att slå dem men han är klen och vågar inte.. och jag kan inte slå dem då jag är 18 år och det inte skulle vara så bra att gå på 3 st 11 åringar..

**Edit**

Vill bara tacka för alla tips..

Och att jag lovade lillbrorsan att jag skulle följa med han till skolan på måndag och hänga med han och se efter han osv...

Får väll hoppas att dom slutar efter det..

Samt att jag kanske pratar med dem om de fortsätter o reta han osv..

312 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 312 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..