Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sömnproblem

Postat av frotkye den 13 Februari 2008, 06:20
30 kommentarer · 309 träffar
Seriöst, vad fan man ska man göra när man verkligen inte kan somna? Fem nätter i rad nu har jag suttit uppe hela natten, och somnat kanske runt 8 på morgonen. Jag kan verkligen inte somna innan 12 som normalt folk, provat allting. Jag har varit ute och gjort slut på massa energi. TV:n, läst. Till och med sömntabletter, funkar ej. Vad ska jag göra?

Har redan provat metoden att vara uppe en hel natt och sedan lägga sig 10 på kvällen, då somnar jag, och vaknar runt 8 på morgonen. Men, när jag ska lägga mig senare på kvällen igen (runt 11) så går det inte, jag kan verkligen inte somna. Så då blir det samma visa igen..

Nu när jag ska börja skolan igen så måste jag ju försöka fixa sov-vanorna, annars går det nog inte så bra. Aja, här sitter jag (06:20) och inte kunnat somna än. Kul, ligger i sängen i flera timmar och sluter ögonen men det händer ingenting. Slappnar av somfan fast det går inte att somna. Jobbigt som satan är det. Kunde vara tûfft om någon vet vad jag kan göra åt det.

// NattmänniskaN^
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..