Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har uppfunnit..

Postat av mi so horny :$ den 12 Februari 2008, 22:21
23 kommentarer · 300 träffar
Kära Fragbite.

I skrivandes stund (9e februari) är jag bannad ifrån forumet, så detta skrivs i anteckningar.

Varför det skrivs i anteckningar är följande, jag är för dum för att veta hur

jag installerar Word och jag för fattig för att köpa det.

Jag skall nu berätta för er, för er medlemmar på Fragbite en upptäckt som kommer

förändra världen på ett globalt sätt.

Allt började när jag började snusa istället för att röka, snus är så väldigt mycket godare.

Jag märkte att även om jag borsta tungan och använde tungskrapa så fanns gick inte det där

vita/gula bort från tungan, hur mycket jag än kämpade.

Sen kom min syster(syrran är 13 för er kåtbockar som kommer att fråga) som skulle sälja polkagrisar åt sin sunkiga skola så de skulle ha råd

att åka till Italien på klassresa. Jag tänkte på henne att hon förtjänar verkligen att åka till Italien precis som de flesta

Svenskar gör varje sommar. Jag köpte 15 stycken polkagriser med olika

smaker, det blev 150kr(!). Sagt och gjort körde jag hem igen (bor inte med farsan och syrran).

Och när jag väl var hemma satt jag mig vid datorn och logga in på msn samtidigt som jag

slukade i mig en polkagris på ett icke homosexuellt sätt.

Tiden gick och det var dags att borsta tänderna, och jag gjorde det vanliga, borsta, skrapa tungan, pissa osv.

Då märkte jag det. Allt det vita/gula som låg på tungan försvann!!

Något från polkagrisen gjorde så att allt det grisiga försvann!!

Jag tänkte att jag nu gjort en upptäckt och jag tänker ringa in och fixa patent på att

göra polkagrisoralhygientandkräm.

< br />

Så till alla er som har sådant jobbigt på tungorna, testa att suga på en polkagris och borsta tänderna efter.

Det funkar!

MVH mi so horny :$

När du testat, har det fungerat?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..