Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde jag fel vid ominstallationen?

Postat av nixten den 12 Februari 2008, 16:28
9 kommentarer · 65 träffar
Tja, jag har ominstallerat windows xp för en kille från komplett sa att jag skulle göra det eftersom jag inte får igång grafikkortet med datorn, han sa någonting om att det kanske ligger kvar gammla drivrutiner som man inte kan få bort, men endast genom en ominstallation av xp.

Så jag gjorde det, men ändå går inte det förbannade grafikkortet i datorn. Det stannar upp i windows xp laddningen med det nya grafikkortet alltså ett 8600 gt. Nu undrar jag om jag gjorde rätt vid ominstallationen.

Jag stoppade i xp skivan sedan track jag på en valfri tangent. Och så börjar jag med installationen, jag börjar med att ta bort en partition från :C och sedan lägga till en där igen. Sedan installerar jag xp i där och formaterar. Var det rätt eller gjorde jag på någotvis fel för grafikkortet värkar ju fortfarande inte fungera, och killen från komplett sa att om du nu ominstallerar windows så ska det fungera med grafikkortet.

Tacksam för seriösa svar!

Dåligt skrivit och dålig stavning jag vet.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..