1
Leva livet...
Postat av Fredric den 11 Februari 2008, 21:00
11 kommentarer · 121 träffar
Konnitchwa!
Folk säger att man ska leva livet... men hur lever man livet egentligen?
Några säger att man lever livet genom att festa varenda j*vla helg, vara en player, vara med kompisar dygnet runt.
Jag anser att man lever livet genom att vara med kompisar, ha kul helt enkelt men måste det vara sprit inblandat i det? Nej... det tycker inte jag i alla fall. Fast det klart, man kan ju ta några slörpar av det för att lätta ut stämningen. ;)
Kolla på Rockstjärnorna, man kan säga att dom lever livet men vad gör dom? Dom dricker, tar droger (inte alla) men dom dricker... Är det nödvändigt?
Drickat gör ju så att man vågar mer.
Äh jag vet inte...
Vad tycker ni?
Hur lever man livet genom att inte bara vara vid liv?
Folk säger att man ska leva livet... men hur lever man livet egentligen?
Några säger att man lever livet genom att festa varenda j*vla helg, vara en player, vara med kompisar dygnet runt.
Jag anser att man lever livet genom att vara med kompisar, ha kul helt enkelt men måste det vara sprit inblandat i det? Nej... det tycker inte jag i alla fall. Fast det klart, man kan ju ta några slörpar av det för att lätta ut stämningen. ;)
Kolla på Rockstjärnorna, man kan säga att dom lever livet men vad gör dom? Dom dricker, tar droger (inte alla) men dom dricker... Är det nödvändigt?
Drickat gör ju så att man vågar mer.
Äh jag vet inte...
Vad tycker ni?
Hur lever man livet genom att inte bara vara vid liv?
Måste alkohol vara inblandat?
43 personer har röstat