Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gammal tant@frisörsalong diggar HeatoN.

Postat av facecat^^^^^^^^ den 11 Februari 2008, 20:42
97 kommentarer · 282 träffar
Vet att det är många "Heaton-trådar" uppe nu men de flesta är ironi eller myter så därför ska jag ge er fragbite en helt otrolig händelse i mitt liv som är 100% sann.

Här kommer det:

För några dagar sen(fredags) skulle jag klippa mig lite för att se snygg ut inför helgens alla festligheter. Satt tyst och funderade på skolrasterna hur jag skulle klippa mig. Jag bestämde mig tillslut att fråga polarna vad de tyckte. Självklart fick jag inga seriösa eller mogna förslag. De var antingen färga håret i någon ful färg, typ limegrön? Eller så skulle jag snagga mig helt förutom runt öronen. Så det var inte till någon hjälp?
Skolan tog slut och klippningen var snart att vänta. När jag tog cykeln till DA_SALOON hade jag ännu inte bestämt mig hur jag skulle se ut. Men när jag skulle kolla om mina pengar var kvar i plånboken (vet inte varför jag gjorde det? bara en säkerhetsgrejj, paranoid!?) så fick jag en snilleblixt. Där i plånboken låg ett fint litet kort på ingen mindre än HeatoN. Har han där ifall jag känner mig ensam och behöver någon att prata med. Så jag bestämde mig för att klippa mig som HeatoN. Nu kommer polarna att tappa sina hakor. Stolt efter min fina idé gick jag in i salongen och satte mig i frisörstolen (hade förbokat tid). Tanten som skulle klippa mig var i alla fall 60+, det är jag säker på. När tanten frågade hur vill du ha det visade jag henne bilden på HeatoN och så: Någonting i denna stilen.
Nu till det sjuka:
Men oj, det är ju HeatoN sa tanten (hon var alltså 60+)
W00t sa jag? Känner du han?
Nejnej, skrattade tanten. Alla vet väl vem HeatoN är.
Jo det såklart tänkte jag och låtsades som ingenting. Efter några minuters tystnad frågade tanten om jag har sätt HeatoN's ace mot 4Kings?
Jag ramla helt seriöst av stolen, driver kvinnan med mig (hon är ju förfan 60+).
Öhh, jo..det har jag väl sätt. Men..öhh..spelar du CS?
Hoppas du menar 1.6 för source är ju bara för noobs(Ja, hon sa NOOBS, galet!)
Jag var helt bakom mig, visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick panik. Klämde ur mig frågan: Är detta ett skämt? Driver du med mig?
Varför skulle jag driva med dig? Vill du att jag ska visa dig att jag är allvarlig sade hon.
Hon lade ner saxen och kammen och gick mot stereon, tog upp en cd-skiva (den var brännd för jag såg ingen logga på den)
Klickade fram några låtar och på stereon spelas "jag önskar jag var HeatoN-låten" Kommer ej ihåg vad den heter.
Jag började att asgarva, vet inte varför, men fick ett skrattanfall. Det här kommer aldrig polarna tro på.
Vad är det som är så kul frågade tanten.
Du är ju en cs-nörd, en 60 år gammal tant som lyssnar på "HeatoN-låtar" och pratar ace med kunderna sade jag skrattande.
Hon klippte klart mig och jag betalade (fortfarande skrattande).
Nu efteråt tänker jag: Asså vilken kvinna egentligen? Världens coolaste 60+ tant.

Alltså detta är ingen myt, detta är 100% sant. Varför skulle jag lägga ner dyrbar tid på att skriva en sak som ej är sann.

För att skapa en diskussion:
Brukar ni klippa er?

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..