Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lunt

Postat av Padawan lol6 den 9 Februari 2008, 23:14
9 kommentarer · 57 träffar
Tjenare! Jag och en polare luntade ikväll vid en slags "tunna" eller pappersåtervinning (Ja, det var jävligt dumt och jag ångrar mig), iallafall, papprena i tunnan var fuktiga så det blev nästan ingen eld, mest rök - Aja, vi struntade i det efter en stund men tydligen hade en gubbe sett oss, vi gick och satte oss vid en bänk när denna gubbe kom och sa att han hade sett oss och att han hade ringt polisen - Vi låtsades som ingenting och låtsades precis som vi inte visste vad han snacka om, iaf när vi gick därifrån kom en Cubsec bil (som Securitas typ) och jagade mig o polaren, polaren åkte fast men jag kom undan och kom hem.

Nu fick jag precis reda på att polaren somsagt åkte fast och att dom skjutsa hem honom och tydligen vet polisen eller whatever vad jag bor osv så jag undrar vad som kommer hända? Båda vi är 15 år. Ångrar mig som sagt så jävla mycket just nu..

Kommer dom komma hem till mig eller kommer det komma ett brev eller vad?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..