Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kraftigaste rus

Postat av Bengt_63 den 9 Februari 2008, 14:51
28 kommentarer · 176 träffar
Hej, vill bara dela med mig av detta, jag är helt jäkla till mig. Hade inget snus för 45 minuter sen, självklart sätter jag på mig skor och ska knalla ut från lägenheten för att cykla iväg och köpa snus.

När jag sätter mig på cykeln märker jag direkt att allt är inte som de ska. Lukterna, atmosfären, de påminner mig om något. VÅR!

Ni som har en näsa för detaljer vet att lukterna i luften skiljer sig avsevärt beroende på vilken årstid det är. Och med lukter minns man eller hur?

Jag börjar cykla långsamt medans jag drar in alla lukter och intryck. Från att vara ett förbannat nervvrak (pga snusbrist) känner jag ett oerhört starkt lyckorus genom hela kroppen. Som om jag tagit morfin eller nåt. Ruset blir bara starkare och starkare, till slut känns de som jag ska börja gråta av lycka, så jag får skärpa till mig lite. Jag är helt säker på att jag aldrig vart såhär lycklig i hela mitt liv ÖVER INGENTING? Så nu sitter jag här hemma lyckligare än någonsin av någon obegriplig anledning. Jag fick verkligen nån sorts jävligt starkt rus.

Vad beror detta på? Har någon kännt likadant? PS. Allt detta innan jag fick snus. Innan jag kom ut mådde jag skit

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..