Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur känns det med ett brutet revben?

Postat av BajsmanneN^ den 9 Februari 2008, 08:18
24 kommentarer · 4 194 träffar
Hej,

Har ont som fan i mitt revben efter att en har slagit mig där, vet inte riktigt hur mkt han tog i men de gjorde inte specielt ont då, han slog till mig i måndags och ömheten har bara blivit värre, jag tränade som vanligt på måndagen och kände inget, sedan tränade jag på tisdagen och kände av en liten ömhet i mitten av revbent, sedan joggade jag på onsdag och kände inte av något då heller, sedan på torsdag gick jag och träna igen och då gjorde de lite ont i när jag gjort situps och armhävningar, sen i fredags har jag inte haft så ont men känt av de om jag trycker på ett visst ställe på revbenet. Men när jag kom hem har jag bara suttit framför datorn och tv:n och sovit som en gris, men nu är jag vaknade upp gör det åt in i helvete ont om jag rör min bröstkorg uppåt eller rör revbenet, gör också ont när jag rör vid det.

Har ont i de vänstra. På framsidan. Är det brutet?

Kan det vara så att jag sov på fel sätt så att det blev så ömt?
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..