Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför jag hatar Gamingsverige.

Postat av Anzman den 9 Februari 2008, 00:35
202 kommentarer · 175 träffar
Okej, nu behandlar denna tråden i princip hela gamingkulturen. Men framförallt Sverige! Ja, vet inte riktigt hur jag kan starta men jag börjar väll med Fragbite;

Fragbite. Hela Sveriges avskum samlade på en plats. Era trådar är piss, era användare kan aldrig komma med något vettigt utan det ända han skriver är saker i stil med; Första Posten ^^ Hhih; Emo; Google; p12 osv. Hur i helvete kan ni då klaga på Flashback för att vi klankar ner på folk? Svara på de!

Okej det var bara inläggen. Trådarna är ännu värre, och denna är ingen ursäkt. Jag skäms faktiskt att jag orkar lägga ner tid på att skriva den här tråden när jag vet att era pissiga moderatorer kommer stänga den så fort dem får nys om den, äkta nazityskland. Hursomhelst, har många gånger läst trådar där ämnet som "diskuteras" (det är ju inte mycket av diskussioner här på fragbite) endast handlar om att X spelare slutar med Counter-Strike. Är ni sjuka i huvet eller? Ingen bryr sig ett piss. Folk kanske låtsas bry sig, men det gör dem bara för att verka insatta i "CS" scenen. Samma sak gäller alla eviga HLTV matcher, hurfan orkar ni kolla igenom en sådan? Counter-Strike är ingen riktig sport och kommer aldrig att bli så sluta låtsas.

Fler saker som är oerhört enerverande;

mIRC som ni kallar hela jävla IRC för består bara av ett ända nätverk i era ögon; Quakenet som ni fullständigt tagit över med era eviga kanaler. Kanaler som egentligen inte har någon mening tillexempel #EratNick. Varför skapa en sådan kanal? För att skryta om att man kan på Q och inte själv ta hand om en kanal. Get real!

Pratade med en vän igår som hade addat zeki-, värt att tillägga är att han också är såkallad gamer. Att få mixa med en "pro gamer" eller vad ni nu vill kalla det är alltså respekt? Att spela Counter-Strike kräver verkligen talang eller logiskt tänkande. Man föds inte till "pro gamer" utan blir det genom erfarenhet (om man nu blir det).

Finns så oerhört mycket mer men jag orkar fan inte. Flooda gärna med ert skit så ni bevisar hur dumma i huvet ni verkligen är.

Ska sova nu, hej på er.
Föregående tråd
Nästa tråd

202 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 202 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..