Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brorsan kom på mig! kris

Postat av Martin<3HET^-> den 7 Februari 2008, 19:03
133 kommentarer · 886 träffar
Fragbite, Hej!

Asså brorsan kom på mig idag, när jag drog en r0nk,

Satt i datastolen på mitt rum och drog in på en p-sida.

Jag började lite försiktigt, men efter ett tag körde jag på som vanligt.

Jag trodde jag var ensam hemma, men det var jag inte, brorsan var i sitt rum och läste.

Jag hörde inte han komma in på mitt rum för jag hade headset på mig, precis när jag kommer så travar han in på mitt rum. Blir såklart rätt så det flög på skärmen. Har en TFT för er som undrar.

Brorsan började skratta och sa att han skulle ringa farsan.

Farsan är oftast skit arg och sur, så jag blev rädd!

Allt detta hände runt 15.15 tiden och nu är den juh 19:02.

Min pappa kommer hem 20.00 och det är snart, så hjälp vad jag ska göra. Har sagt åt brorsan att han inte ska säga något.

Tacks

EDIT1:

Eftersom så många vill höra hur det gick med mig så hände detta.

Pappa kom hem såg ovanligt glad ut, han frågade mig om dagen hade varit bra och så.

Brorsan kommer ut från sitt rum och det första han säger är: Farsan, Martin satt och runkade vid datan.

Jag blev röd i ansiktet då, och väntade på vad farsan hade att säga.

Han började skratta, jag trodde det var åt mig men han skrattade åt brorsan, sedan sa han: Martin, när jag var i din ålder brukade jag också runka, men då hade vi ingen data så jag tog p-tidningar från kiosken. Sen fråga han min bror om han hade runkat någon gång, och då sprang han in på rummet igen.

Första gången jag ser farsan skratta nästan.
Föregående tråd
Nästa tråd

133 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 133 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..